Gammelkusin!!

Hej och hallå världen!!
Jag ska bli gammelkusin igen! Tjoho!
Det är helt underbart! Min kusin Mats (ni vet fotografen) och hans underbara Anna ska få barn! H*n är beräknad att komma i mars, mitten sissådär. Jag är så glad för deras skull, det är verkligen på tiden att de skaffar barn. Både Mats och Anna kommer att bli underbara föräldrar. Hittade tyvärr inte så jättebra kort på dem. Men så här ser de ut. (Bilderna är från min student)

image26
Från vänster: Kusin Jonas 25(forskare, bor antingen i Schweits, Frankrike, Tyskland eller Sverige. Vet inte i skrivande stund), Kusin Mats snart 41(fotograf och blivande pappa) och Kusin Maria 27(syster till Jonas, forskare och doktorerar i för närvarandet (tror jag) Tyskland).
image28
Åsa till vänster (min extramamma), Ingrid mitten (Hon och jag kan diskutera opera och balett och tycker att det är roligt!). Och till sist Anna, som är den vackra personen längst till höger.

Så, nu kan ni lite mer om min släkt. Mer än så får ni inte veta, Mickan kan intyga att det endast bör sippra ut information om släkten Håkanson i små mängder. Annars vill ni nog inte ha med mig att göra sen, och så roligt ska ni inte få ha det!

Natti natti, nu ska jag plugga tecken.

//Emma, nu med pucko i kylen och endorfiner (ja, var de nu befinner sig nån stanns.).

Kommentarer
Postat av: Frida

Äh, jag gillar din släkt! De verkar roliga! :) Och förresten kan du inte göra så mycket, för vi kommer aldrig sluta vilja vara med dig, lövet mitt. ;)

Postat av: Linen

Bilderna är från min konfirmation...
I alla fall den första med Jonas, Matts och Maria på...

2007-10-17 @ 21:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback