4 oktober, torsdag

Hej värld.

Så har även jag skaffat facebook... Det var väl kanske på tiden, alla tjatar på mig om att skaffa det. Och Gud vilken orgie i nostalgi det blev. Massor med många gamla människor som har passerat ens liv bara råkar finnas på facebook. SKumt värre att se hur mina gamla lågstadieklasskompisar ser ut idag. *En del skrämmande lika*

Jaja, nog om det. Jag är sjuk och vill ha medlidande!! Det är så tråkigt att bo ensam och vara sjuk. Ingen bryr sig, ingen tar hand om mig när jag ligger däckad och kvävs av mina hostattacker... Annat var det när man bodde hemma. Tänk på det ni små barn som fortfarande snyltar på era förälldrar! Ni kan få gratis glass om ni bara ber om det!
Nä, nu ska jag inte vara elak. Förlåt, det är bara irriterande att ha massa feber för tredje dagen i rad...

Ynk.

Nu ska jag knarka mer panodil. Fast frågan är om jag inte ska ta mina receptbelagde smärtstillande istället... De är mycket starkare... Hm... Kanske det kanske. Sen ska jag i varje fall lägga mig i sängen och titta på nån film och dricka saft. God, dansk jordgubbssaft!

//Emma, nu med täbbtaste näsad i världen. *host*

image25

Måste bara säga att jag hittade den här i natt och det är den enda bilden som jag någonsin har varit nöjd med (som jag är med på) i hela mitt liv. Kan bero på att jag ar grovt sminkad inför vår föreställning och att man inte ser min dubbelhaka från den vinkeln. Men i vilket fall som helst. Jag är nöjd!

//Emma, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback