2 oktober, tisdag

Bluärk!!

Jag är så sjuk just nu! Orkar inte ens sitta upp... Det suger. Jag är liksom hungrig, men jag orkar inte laga mat. Det gör att jag går och lägger mig i sängen igen och kollar på tv-shop eftersom det är det enda som går 11.30 på dagarna. Är det ingen som känner sig manad att komma hit och laga mat åt mig, samt tvinga mig att plugga. Fast, just nu är min hjärna mos. Måste förresten ringa Xiaojing snart och höra med henne vad jag missat i skolan. Eftersom vi går igenom 2 kapitel per vecka har jag antagligen missat ett helt kapitel nu... Bajs bajs... Orkar inte plugga det himla chingchongspråket längre! Kan inte alla kineser årata svenska i stället. Det skulle lösa alla (nästan i varje fall) mina problem.

Jaja, nu har jag fått klaga.

Har sett världens sötaste katt på blocket. En liten bebis perser! Han är så sööööööt! Enorma orangea ögon, vit lockig päls med en brun fläck på hans vänstra öra. Gulligulli typ. Vill ha honom. Han är förresten renrasig, inte för att jag bryr mig om hans ursprung, men det är lite coolt.

Nä, snabbmakaroner med soja, here I come... usch...

//Emma, nu/snart med skörbjugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback