1 oktober, måndag igen

Hej igen.

Jag såg på tv om att Stadsteatern har satt upp Figaros Bröllop! Yes yes tänkte jag! Måste skaffa biljetter till den (älskar den operan nämligen). Men vad får jag se!? Jo, totalt utsållt fram till typ 10 januari... Men tack, jag åker den 7:e januari! Bajs alltså! Blev lite irriterad minst sagt. Men men, misströsta inte, jag hittade en annan jag vill se (Don Juan i Soho). Det verkar bra. Det gäller bara att hitta nån snäll människa som känner att det är dens uppgift här i livet att bjuda mig på den föreställningen eftersom jag knappt har råd med tandkräm just nu... Jaja, vi får väl se hur det går. Hade bra gärna velat se Figaros Bröllop! Faktiskt... Det är bra skådisar med. Ingen ide att älta. Får försöka flirta in mig hos nån så att jag får se Don Juan i Soho med Björn Kellman.

image24



Jag är förresten kär i Björn Kellman. Honom ska jag också gifta mig med när jag blir stor. Bara så att ni vet. Björn, Hauru och några till. Vilken stor familj jag kommer få :P

Nä... Nu borde jag börja arbeta. Orkar verkligen. Idag skulle jag ha pluggat i massor, men vad har jag gjort?! Jo ätit FEM kubbar... Vilken strålade disciplin jag har, not! Är det nån som vet hur man lyckas skärpa sig? Jag har nämligen ingen aning!!


//Emma, fettma, here I come!

Kommentarer
Postat av: Bror

Oh! Attans. Figaros var verkligen underbar!! Loved it. Var på genrep. På ett ställe tappade greven texten...eller han fick typ hjärnsläpp. Det var kul -Vi ses under den stora...den stora...stora stora...under det STORA...trädet...Vad var det för trääääd?
-Kastanjen
-Ja, under den STORA kastanjen!
(dock inte helt säker på att det är kastanj...är det det?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback