6 november, tisdag

Hej värld!

Jag är tillbaka från baguetterna. Yay för mig.
Taisé var okej, varken mer eller mindre. Blev så otroligt förbannad på alla respektlösa fransmän! Totalt respektlösa! Det var endå ett klosterområde, då borde folk uppföra sig!

Nu är jag i motala igen. Skulle ha åkt i måndags morse, men jag orkade inte. Sen skulle jag ha åkt i måndags kväll. Men jag orkade inte. Åkte idag. Orkade inte, men hade inte råd att inte åka en gång till.

Min själ är trött... Väldigt trött.



//Emma.

Sjunger den här hos min sångpedagog. Lyssna, den är vacker. Känner mig för övrigt så just nu. Älskar tersen "It's easier to belive in this sweet madness, oh, this glorious sadness that brings me to my knees".
http://www.blueyze.us/armsoftheangel.html



Kommentarer
Postat av: Frida

WELCOME TO SWEDEN! :D
Ja, den där låten är jättevacker... verkligen.
Finns alltid här! Om jag inte nås över telefon, maila mig!

Love you!

PussoKram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback