13 november, tisdag

Hej värld!
Just nu är jag i skolan. Har en kvarts rast.
Idag har väl dagen varit bra. Simon är tillbaka vilket gör mig glad. Han är så snäll och mysig!  Han är som en blandning mellan David, Pelle och Babsan typ. Vet inet riktigt hur jag kan beskriva honom bättre än så. Idag har han förresten sina rosa manchesterbyxor och en blommig sjal. Väldigt fint faktiskt.

Har börjat läsa boken "No, I'm from Borås". Det är ett måste. Måste läsa 70 sidor till på måndag.

Är ledig på fredag förresten... Har ingen aning om vad jag ska fylla min helg med. Per och Morgan ska tydligen ha en sån där fest där de får en varning igen. De räknar med att de kan ha tre sånna fester eftersom de endå ska flytta snart. Men jag får bara ont i magen av sånna fester. Där kommer prettot i mig fram. Dumma pretto!
Om nån känner för att komma ner i helgen så är det fritt fram. jag har t om nästan städat hemma. Mamma var nere i helgen och hjälpte mig att plugga, då passade hon även på att plocka undan lite grejer (naturligtvis medans jag var i badrummet...). Hittar ingenting nu!

Nej, nu säger Xiaojing att vi ska börja igen.

//Emma, nu med 6 timmar och några minuter kvar av skoldagen (och klockan är redan 14:48!!)

Kommentarer
Postat av: Beccan

Skulle gärna kommit ner, fast för det första kommer Sofia(från Blekinge) och för det andra så har jag inga pengar >_


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback