15 mars, torsdag

Hej värld!

"Love and hate, the're like to brothers who goes on a date."

Avenue Q... Behöver jag säga mer?


Idag är en dålig dag. Det enda braiga är att jag fick busa lite med David och att mitt prov gick bra. Resten har varit skit! Så nu lyssnar jag på Avnue Q - It sucks to be me eller ska jag säga It sucks to be you? Haha, Avenue Q gå och se den! Den är bäst ever! Den bästa jag har sett!

Jag tänkte lägga upp mitt svenska tal sen. Det till nationella i Svenska B. Det gick rätt bra tror jag. Hoppas i varje fall.

I morgon ska jag till min faster Eva och äta lunch. Jag slutar nämligen kl 11.30. Sköööönt! Jag är så trött. Det jobbiga är bara att jag ska åka på läger på fredag eftermiddag och kommer hem på söndag morgon. Jag åker hem tidigare för att plugga. Ligger efter med matten. Det är rätt jobbigt. Det är så himla svårt! Matte C... Blä!

Är sugen på att läsa kinesiska på Stockholms Universitet i höst, men jag vet inte. Jag vill ju söka till Umeå, men det är så svårt att komma in och om jag mot förmodak skulle komma in finns det inga garantier på att få jobb efter. Massa auditioner känns inte så kul. Inte förresten av mitt liv. Men när jag lyssnar på Avenue Q... Alltså det går inte att beskriva. Det är musikal jag vill syssla med. Det är då jag mår som bäst. Då och när jag dansar. Då är jag lycklig.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback