5 juli, torsdag

Hej värld!

Jag blev just erbjuden att komma tillbaka till mitt jobb efter semestern! Yippie! Mer pengar till mig! Va skönt! Dessutom har jag ju fyra veckor att vara ledig på. Bra bra!

Idag är det torsdag (står det där uppe om ni missade det) och det betyder bio med Frida! Ja! Pirates 3 ska vi kolla på 19:45 i kväll i Vällingby! JÄ!! Vällingby rockar, and so do Frida and I! Real musikalare löw!!

Hrm.. ja...

I varje fall. Bra dag. Extrajobb, vegetarisk lunch snart och bio. Kan det bli bättre? Inte mycket om ni frågar mig!

Mailade förresten min ansökan igår kväll. Betygen skickade jag också igår, så de borde vara framme snart. Hoppas hoppas!! Christer (här på jobbet, han som är så snäll och tar hand om alla och är genommysig) berättade att hans fru jobbar på Ericson och kan kanske fixa in mig på Ericson i Kina om jag vill ha jobb där sen om jag nu stannar. Vi får se, men det låter lovande. "Du Oberon, det här går vägen!"


//Emma, nu med stor hunger, både på mat och livet.


P.s. Tack Simon för kommentaren. Det hjälpte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback