3 juli, tisdag

Hej värld.

Ikväll ska jag skriva mitt personliga brev till Bona Folkhögskola. Lite läskigt, men lärarna som jag pratat med är snälla så det blir nog bra. Tror faktskt att jag har en chans att komma in där. Roligt roligt! Det jobbiga kommer bli att flytta hemmifrån. Jag är rätt "familjig" av mig. Men kan berget inte komma till Muhammed får Muhammed komma till berget. Eller hur var det nu?...

Bio med Frida snart! :D

Lunch om en liten stund. :D Håller på att dö av hunger just nu. Åh, det var så pinsamt, men min mage kurrade typ jättehögt för en timme sen... Det lät som en motorsåg eller nåt sånt. Jag arbetar liksom på ett kontor där de flesta är tysta. Jaja, jag är bara människa.

Har ni sett mina Cheezybilder än? Är de inte fina

Hör och häpna, jag ska ikväll till Rusta! Jag har aldrig varit där tidigare men nån gång ska vara den första. Och det blir ikväll efter jobbet. Jag ska (eller rättare pappa ska) köpa luft/badmadrasser för 10 spänn. De är så billiga att man kan gödsla med dem. Eller, kanske inte, det är dåligt för miljön, men ni förstår vad jag menar. Slit och släng madrass till Norrtälje.
Appropå Norrtälje. Jag åker på lördag!! Jippi! Längtar faktiskt. Lite skumt att längtra efter ett hus på 25 kvadratmeter och ett eluttag, men det gör jag. Antar att det är vattnet som lockar. När man har vatten två meter från huset och vaknar av vågorna glömmer man lätt att det är 25 kvadratmeter och att det bara finns ett uttag... Det är himmelskt.

Nu vankas det käk. Ska försöka få pappa att gå till en vegetarisk restaurang som har en smarrig buffé! Mumsimums!

Förresten Fredrik, om du läser det här. Hör av dig din mjös!


//Emma, nu med morrande mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback