16 juli, måndag again

Hej hej hemskt mycket hej.

Nu har jag åkt på seitzing (ingen som helst aning om hur det stavas) runt hela stan. Började med att klippa mig. Och ja, nu är det kort. Typ som min syrra om ni vet hur hon har det. Fast jag har inte page. Sen åkte pappa och jag till Kista och köpte mobilladdare till bilen. Jag undrar vem som kom på att man kunde kopla in en mobilladdare i cigarettändaren i en bil... Hur kommer man på en sån konstig ide? Fast egentligen är det ganska så smart. Funkar ju bra. Hur som hellst så åkte pappa och jag vidare på vår tur och köpte plastbestick och glas. Sen köpa flipprisar. De blev röda med fula blommor på. Och för er som inte talar  "håkansonska" kan jag meddela att flipprisar är flippflopp. Glass!! Det glömde jag att nämna. Sem blev det nån skum italiensk glass som jag fortfarande inte har fått smaka. "Nä, först måste du äta middag!"  Jobbiga förälldrar och deras pedagogik. Sen lånade jag en engelskakurs och Hary Potter och halvblodsprinsen på bibblan i Vällingby. Äntligen kom jag dit! Har försökt länge.

Tja... det var väl min dag. Eller nä. Jag har hämtat pass och så också och jag såg inte helt puckad ut. Alltid något. Bild på min frisyr kommer inte idag. Får bli efter Berlin.

Nu, packa.


//Emma, nu med stort glassug.


P.s. Varför är jag alltid hungrig när jag skriver här? Fixerad vid mat? Jag? D.s.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill se frisyren!!!
Och ha så underbart i Tyskland! ^_^ Hör av dig när du är hemma igen!
KRAM! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback