Onsdag, 31 januari

Skolan är för jobbig. Jag hinner aldrig sova ju!
Är fortfarande inte klar med min projektarbetesuppsats. Det är deprimerande...
Kommer säkert inte komma i säng förens tre eller så. Urk. Sedan börjar jag min torsdagsmorgon med att ha matte C. Kan det bli värre?! NEJ!

Jag blev arg på Pelle idag. Han försökte sluta fred genom att ge mig en banan och kalla den för fredsbananen. Det fungerade inte.

Jag har gjort ett hur till Cheezy! Hon verkar gilla det mycket. Huset består av en gammal högtalarkartong och två små handdukar. Gjorde ett hål i ena kortsidan och lade in handdukarna ovanpå varandra som en liten madrass. Det uppskattades. Genast flög hon in i lådan och satt där (och höll koll på oss) hela kvällen!

Nu ska jag återgå till den förpipplade uppsatsen.

Tjipp och hej!

Kommentarer
Postat av: gedda

Är inte heller klar med uppsatsen! Suck!
men sova måste man...så upp imorn å skriva...!
Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback