22 februari, torsdag

Hej världen!

Feber... Feber igår, feber idag... Avenue Q i morgon, Kall i övermorgon... Bra kombination? Nej.

Jag missar min afrikanska dans i morgon. Tråkigt! Vill gå dit, det håller på att bli roligt nu. Men en tröst är att Pelle inte heller kan gå i morgon. Han är också krasslig.

På lördag morgon kl 08:45 avgår bussen till Kall från Välingby. Sen kommer jag vara borta och nästintill onåbar tills på fredag (om en vecka) kl 20. Då kommer jag hem igen. Eller, hem-hem kanske jag kommer 20:30. Det kommer vara dålig mottagning där uppe, men Pelle har lägergårdens nummer om nån vill ha tag på mig är det bara att fråga Pelle så kan han ge numret (om motagningen är helt paj).

Nu åter till den hemska religionsuppsattsen som jag inte förstår.

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback