11 februari, söndag

Hej värld.

Jag är trött. Har haft en helhelg i kyrkan. I lördags morse gick jag hemifrån halv tio. Sen var jag i kyrkan tillhalv sex. Sen åkte jag snabbt som attan till Vinsta där Gustav bor. Han fyllde 18, så min familj var där och grattade, eller, jag kom ju sent då, men hela familjen var där i omgångar. Sen snabbt som en snigel på uppåtjack sprang jag hem för att packa ner sovsäck tandborste och pyjamas och sen tillbaka till bussen för att åka till kyrkan igen.... Suck massa spring blev det. Men kul!
När jag kom tillbaka till kyrkan var det låst överallt så jag var tvungen att ringa Fredrik. Helt plötligt säger han:
"Jag ser dig!"
Det var läskgit för jag var mitt ute på gatan.... Men sen visade det sig att han kollade genom ett fönster som jag inte hade tänkt på. Så jag kom in till slut. Alla konfirmander och ligister sprang runt som galningar (lag 3 *host*) eftersom det var tävlingar som gällde och vissa i kyrkan kan vara lätt målinriktade (*host*). Det orkade jag inte vara med på så jag satt mig och myste (heter det så? mös?) med Fredrik i soffan istället. Mycket roligare :P

Sen var det lite information. Tråk. Efter det hittade jag en gitarr :) Så nu kan jag den där coola trudelutten som alla kan! Coolt va?! Enligt mig: JA!

Sen var det sova som gällde. Kom i säng vid halv två. Alla sov i samma rum. Mysigt värre. Jag sov bredvid Fredrik, det var säkrast så. Dessutom är han lång och skymmer på så sättden jobbiga lampan som lyser "Här ska du springa ut om det händer någonting som inte borde hända!". Det var bra. Vaknade femtioelva gånger av krupp i ryggen. Liggunderlag är obekväma. Sen frukost kl 8:15 och efter det var det full rulle igen.

Kom hem 13 tror jag. Summering. Bra helg, massa mys och kul!

Nu ska jag äta middag och städa.


Tjipp tjipp
//Emma

Kommentarer
Postat av: fredrik

yäy, full rulle medvetslös! också trött, vill sova men är för lat för att göra alla kruseduller man måste innan.. så sitter och terrar din blogg med ett så där småönödigt inlägg som egentligen inte kommer leda någonstans men som har en lång mening för punktknappen vill inte alltid.
men Peace, love and pittbulls


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback