3 december, måndag

Zhe shi wo de mao!!

Det här är min katt :P

image31


Nu är jag hemma igen. Håller på med mina vaccin så jag blir tokig. Ringer massa och kollar. Det är värsta lurigt, enligt massa tabeller behöver jag ca 20 vaccin, men det skulle gå på 3000 spänn!! Nja, tänkte jag, så jag ringde min lärare och beklagade mig lite. För jag hade för  mig att de andra bara betalade knappt 1000 spänn för sina. Nu visade det sig att jag bara behöver tre vaccin. Inte 20! Himla hästhandel alltså! De jag behöver ärHepatit A och B, Kolera och Polio. Rabies och sånt struntar jag i. Det är så otroligt liten chans att jag skulle få det. Ingen i klassen har det. Dessutom kostar den sprutan runt tusen spänn bara den!

I helgen var som sagt mozter och co hos mig!  Mutschos kulos måste jag säga! För övrigt, min familj är galen!

Äntligen har jag också ett kort på Walter och Birgitta! De är mina släktingar i Motala. Walter är morfars kusin och lika knasig som han!

Här är dem (Walter, Birgitta och jag. Och den lille orangea killen är Kevin, Deras barnbarn.) i alla fall:

image32


Lite hejkonbejkon, men det funkar. Helena tog bilden. Tack mozter!


Det var allt för idag. Tyvärr hinner jag inte träffa David idag som jag hade planerat. Det gör mig ganska så irriterad! Hade sett fram emot det! Nåja, jag får i alla fall massa sprutor. Yippie... Eller nåt sånt...


//Emma, nu med sprutångest!





Kommentarer
Postat av: fiorella

Har du ringt något jobb du sökt förut? Då kanske du kan hjälpa mig.

Postat av: Mozter

Hej Emmski!
Tack för en trevlig helg ! Roligt att du var nöjd med korten. Hoppas att sprutorna inte gjorde allt för ont! Kram i mängder Mozter.

2007-12-03 @ 15:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback