16 december, söndag

Hej värld!

Jag avskyr min dator! Den äter upp min tid! Fullkomligt slukar den!
Fick ett brev av Stefan (i min klass) idag. Mailet innehöll en rolig bild (Se nedan) och till svar ville jag också maila en rolig bild. EN TIMME satt jag och kollade i EN mapp!! Ojoj... Jag har problem. Eller för många bilder. Fast... det kanske är samma sak.

Stefan ville önska mig god jul. Det gjorde han med denna bild. Till saken höc också att Bona är en skola som drivs av Vänsterpartiet. Alla i klassen är röda utom Stefan, vilket vi givetvis driver hårt med. (Han driver bra han med måste tilläggas!!). Därav denna bild:

image33

Håll till godo :D

Nu ska jag gå och köpa jäst. Skulle gjort det tidigare idag, men så klart glömde jag det... Köpte dock allt annat!

//Emma, nu med starkt Luciahat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback