15 april, söndag

Hej värld!

Helgen var en bra helg. I fredags kom alla mina vänner hit och åt pannkakstårta :P
Fick massa fina pressenter. Finfin bok av Rebecca, en grodprins av Frida och godis av Sebbe. Sen kollade vi på Bortspolad, Svart katt, vit katt och Väckelsemötet. Lite udda blandning.

Nu har jag i varje fall varit duktig och sökt till Stockholms Universitet. Det blev så här:
1. Kinesiska 60hp
2. Arkeologi 1 och 2 30 hp var
3. Musikvetenskap 1 och 2 30 hp var
4. Antikens kultur och samhällsliv 1 och 2 30hp var
5. Japans historia före 1868 7,5 hp
6. Manga och anime 7,5 hp

Hoppas att jag kommer in på nåt. En termin är 30 högskolepoäng, så 60 blir ett år.


I lördags konfirmerades Frida! Grattis! Jag fick vara med på handpåläggningen. Det känns jättekul! Så, egentligen kan man säga att jag är delaktig i att ha konfirmerat Frida! Hon var så fin i sin kåpa, tyvärr tog jag ingen bild, men jag kan intyga att hon såg söt ut.

Nu vankas det mat.

Adjö

//Emma



Förresten, i födelsedagspressent av Pelle fick jag massa DVD filmer. Bland annat Turtles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback